Connect with us

Vijesti

Evo šta se desilo na žurci u Aranđelovcu gdje se djevojčica predozirala!

Objavljeno

on

Sofija S. (15) iz Aranđelovca umrla je nakon što se, kako se sumnja, predozirala ekstazijem. Kako Srpski telegraf saznaje, djevojčici je pozlilo 2. novembra ove godine nakon što je na privatnoj žurki uzela jednu tabletu narkotika, a preminula je četiri dana kasnije na Vojnomedicinskoj akademiji (VMA) u Beogradu.

Ubrzo nakon smrti Sofije S. iza rešetaka se našao Nikola B. (21), koji se tereti da je maloljetnici dao ekstazi.

– Djevojčica je kobne noći bila na žurki u jednoj kući. U jednom trenutku Nikola B. je, kako se pretpostavlja, izvadio kesu sa sedam tableta i stavio je na sto za kojim je sjedila maloljetnica. Sofija S. je uzela jedan ekstazi i popila – priča izvor Srpskog telegrafa iz istrage.

Prema njegovim riječima, maloljetnici je ubrzo pozlilo.

– Prijatelji su odveli Sofiju kući i ona je legla da spava. Međutim, ponovo joj je pozlilo tokom noći, pa su je roditelji prevezli na odjeljenje toksikologije u beogradskoj bolnici – kaže naš sagovornik.

Kako dodaje, ljekari su učinili sve što je bilo u njihovoj moći kako bi se djevojčica oporavila, ali joj spasa, nažalost, nije bilo.

– Djevojčica je, kako je utvrđeno, doživjela moždanu smrt. Pretpostavlja se da je do toga dovelo konzumiranje narkotika, međutim, prava istina biće utvrđena tek nakon obdukcije i toksikoloških analiza. Ne isključuje se nijedna mogućnost, pa čak ni ta da je Sofija S. eventualno bila bolesna – objašnjava izvor Srpskog telegrafa.
Prema njegovim riječima, policija je odmah po dojavi da je maloljetnica primljena u bolnicu zbog sumnje da je popila ekstazi krenula u potragu za osobom koja joj je omogućila konzumiranje narkotika.

– Ubrzo je utvrđeno da postoji mogućnost da iza toga stoji Nikola B. Njemu su lisice na ruke stavljene dan nakon što je Sofija S. umrla na VMA, a istraga o ovom slučaju je i dalje u toku – priča naš sagovornik.

Toksikolog Dragan Joksović kaže za Srpski telegraf da bi djevojčica mogla da umre od jedne tablete ekstazija samo ukoliko ju je konzumirala s alkoholom. On objašnjava da bi smrt mogla da nastupi i ako je maloljetnica popila samo jednu tabletu nove “božje droge”, što smatra vjerovatnijim.

– Ne znam šta je ta djevojčica uzela, ali mi pre mi liči na “božju drogu” nego na običnu tableticu ekstazija. Inače, ekstazi djeluje euforično, izaziva halucinacije, a sve zavisi od toga koliko se tableta popije. Ukoliko se pretjera s tim narkoticima, to može da dovede i do smrti – priča Joksović.

(Republika.rs)

POPULARNO

Copyright © 2018 MegaVijesti.com